Podporujte svůj PARádní kraj aneb Ohlédnutí za marketingovým seminářem
Než se zeptáš, co může PARdubický kraj udělat pro tebe, zamysli se, co můžeš ty udělat pro něj. I tuhle myšlenku si odnášeli účastníci Semináře regionálního inovačního marketingu, který proběhl v úterý 23. května v budově P-PINK. Seminářem provázeli Tomáš Avrat a Vojtěch Kadlec.
Vojtěch Kadlec z Přírodovědné fakulty UK v Praze otevřel problematiku inovačního ekosystému. Podotkl, že se jedná o síť firem a organizací, které působí na určitém území a sdílejí technologie a znalosti. V PARdubickém kraji máme vše – veřejnou správu, inovativní firmy i skvělou univerzitu. Jen mezi nimi nějak vázne spolupráce. Našim velkým úkolem tedy je podpořit komunikaci mezi firmami, univerzitou a veřejným sektorem.
Dále se slova ujal Tomáš Avrat, specialista na tvorbu značek, firemní branding a komunikaci inovačních ekosystémů, krajů a měst. Promluvil o place brandingu, tedy značce místa, přesněji dobrém jménu určité lokality. Místa s dobrou reputací mají mnohem větší šanci přilákat partnery pro vytvoření inovačního ekosystému. Jen se sami zamyslete nad tím, jak vnímáte PARdubický kraj vy? Kraj perníku, dostihů, chemických továren? A není to málo? Myslíme, že je stále co zlepšovat.
Co můžeme udělat hned?
Stereotypy nezměníme přes noc, ale začít můžeme hned teď! Není to vlastně ani moc náročné.
Chlubte se – v prvé řadě se chlubte, z jak PARádního kraje pochází ten či onen vědec/vynález/projekt. PARdubický kraj toho má mnoho co nabídnout, jen pořád tak nějak sedí v koutě. Tak ho vytáhněte na parket.
Sdílejte, lajkujte, komentujte – příspěvkům na sociálních sítích pomůžete k vyššímu dosahu tím, že jim dáte „like“, přidáte komentář (stačí kraťoučký) nebo celý příspěvek přesdílíte na své stránky. Sledujte PARádní kraj na LinkedIn, FB a srdíčkujte, co se dá!
Označujte – #paradnikraj a @Parádní kraj u svých příspěvků na LinkedIn, FB a IG. Označujte také co nejvíc partnerů. Odměnou vám bude vyšší sledovanost a celkové propojení se všemi zúčastněnými. A o to nám jde.
PAR – PARdubice, PARkur, PARkování… Jak už jste si jistě všimli, tyhle hlásky máme moc rádi, a tak je píšeme kapitálkami. Uděláte nám radost, když si se slovy začnete hrát také. Používáním značky PAR se přihlásíte k myšlence inovativního PARádního kraje.
Aktualitu nám dovolte zakončit optimisticky. Jsme nadšení, že semínka nápadů padla na úrodnou půdu a řada účastníků ještě v den semináře začala používat jednotnou komunikaci, ať už se jednalo o sdílení příspěvků nebo o označování #paradnikraj. Zbývá už „jen“ vytrvat a zařadit tyto návyky do každodenní komunikace.
Níže přikládáme prezentace pro ty, kteří se o tématu chtějí dozvědět víc:
Chceme vám neustále poskytovat nezapomenutelné zážitky. Vzhledem k nové legislativě platné od 1. 1. 2022 od vás ale potřebujeme souhlas s používáním souborů cookies.
Co jsou zač cookies?
Cookies jsou malé textové soubory, které mohou být používány webovými stránkami, aby zefektivnily uživatelský zážitek. Díky cookies vám můžeme nabízet informace podle toho, co opravdu hledáte a chcete najít.
Zaškrtnutím níže se můžete kdykoliv svobodně rozhodnout, které typy užití chcete povolit. Další podrobnosti naleznete v našich Informacích o ochraně a zpracování osobních údajů v další části této stránky.
Zákon uvádí, že můžeme ukládat cookies na vašem zařízení, pokud jsou nezbytně nutné pro provoz této stránky. Pro všechny ostatní typy cookies potřebujeme vaše povolení.
Technické a nezbytné cookies
Analytické cookies
Soubory cookies používáme na analýzu návštěvnosti stránek prostřednictvím Google Analytics. Jedná se o analytický nástroj, který pomáhá vlastníkům webových stránek a aplikací pochopit, jak jejich návštěvníci tyto prostředky používají. Soubory cookies lze použít pro statistické údaje o používání webových stránek bez osobní identifikace jednotlivých návštěvníků či jejich zařízení. Tyto cookies neshromažďují žádné informace, podle kterých by bylo možné zjistit Vaši totožnost – všechny shromážděné údaje jsou anonymní a slouží nám pouze k tomu, abychom mohli provoz našich webových stránek optimalizovat a věděli, co naše uživatele zajímá a tímto způsobem zjistit, jak byla naše reklama efektivní.
Marketingové cookies
Používáme cookies, které nám na základě Vašeho souhlasu umožňují, aby se Vám zobrazovala relevantní reklama. Bližší informace o jednotlivých nástrojích naleznete v odkazech níže.