Jak na kreativní myšlení

PARádní kraj uspořádal v Pardubickém podnikatelském inkubátoru P-PINK celodenní kreativní seminář na téma „Inovační a kreativní myšlení“ pod vedením Pavlíny Louženské. Inspirativní akce byla určena pro zástupce podnikatelské a veřejné sféry Pardubického kraje, jejichž pracovní zaměření vyžaduje kreativitu, ať už jde o marketing, výzkum, nebo řízení.

Holka z marketingu

Pavlína Louženská je špička v oboru marketingu a kreativity. Konzultuje produkty, marketing a byznys především pro technologické startupy a módní značky. Pomohla několika stovkám firem, nejen v evropských zemích. Je zakladatelkou platformy #HolkyzMarketingu, která má více než 26 000 členů a ročně proškolí přes 3 000 marketérů.

Proč rozvíjet kreativní myšlení?

V rámci semináře se účastníci seznámili s nástroji a technikami, díky kterým mohou rozvíjet svoje kreativní myšlení a zvýšit vlastní efektivitu, kdy je kreativní proces základním kamenem pro inovace a vznik těch nejlepších nápadů. Dále se dozvěděli, jak předcházet tvůrčím krizím, jak (kreativně) řešit problémy a jak na (kreativní) práci v týmu. Hosté si také vyzkoušeli warm-up techniky a tipy na uvolnění mysli.

Účast na akci byla zdarma po předchozí registraci pouze pro osoby působící v Pardubickém kraji. Účastníci si odnesli cenné poznatky a praktické nástroje, jak kreativní myšlení aplikovat ve svém každodenním životě a pracovním prostředí. Diskuze a interakce, které se během akce rozvinuly, ukázaly, jak důležité je podporovat kreativitu a otevřenost vůči novým nápadům.