Ne každý pochopí učivo na první dobrou, ne vždy mají rodiče čas dohánět látku po večerech se svými ratolestmi a ne vždy si sami pamatují obsah osnov. Tyto tři proměnné dávají dohromady skvělou příležitost pro podnikavé. A o tom je další příběh z ranku našich Startovacích voucherů.
Paní Michaela Entrichová hledala přivýdělek už během studia. V doučování byla tak dobrá, že si brzy vytvořila nejen dobrou pověst, ale i slušnou klientskou základnu. Na doporučení se jí ozývali další a další lidé s prosbou o doučování jazyků. Co s tím? Promarnit příležitost a jít někam do kanceláře? Kdeže. Přibrala na pomoc lektory na další školní předměty a v roce 2012 rozjela v Hradci Králové společnost Doučování Doma.
Michaela Entrichová není tedy žádným začátečníkem. Roku 2018 přešla z OSVČ na s.r.o. a brzy získala dokonce ocenění IBM Firma roku 2022 Královehradeckého kraje. Jak je tedy možné, že téhož roku uspěla v žádosti o Startovací voucher? Inu, Michaela se rozhodla rozšířit své podnikání o další hezké krajské město, takže z jejích zkušeností mohou nyní profitovat i unavení PARdubičtí rodiče.
Startovací voucher pomohl s pořízením a vybavením dvou učeben v budově sousedící se školou Bratranců Veverkových. Vyučování doma totiž už dávno není jen o domácí výuce. Velké změny způsobilo covidové období, během kterého přešla školní výuka do online podoby. To samozřejmě ovlivnilo i firmu specializovanou na doučování. Jestliže do covidu se 60 % doučování odehrávalo u školáků doma, od března 2020 probíhá 70 % doučovacích lekcí mimo domov – ať už formou online výuky nebo v již zmiňovaných učebnách. Vše zlé je nakonec k něčemu dobré, a tak i covid přispěl svou troškou k rozvoji firmy. Online výuka totiž setřela hranice, a tak je nyní mezi doučovanými i několik klientů zahraničních, jeden se dokonce pravidelně připojuje z Malediv. A právě úspěch dovolil firmě Doučování Doma expanzi i do našeho PARádního kraje.
V současnosti zaměstnává firma Michaely Entrichové v PARdubicích kolem desítky lektorů, převážně vysokoškoláků, kteří prošli hustým výběrovým sítem. Jejich práce přece spoluvytváří dobrý obraz celé společnosti. Oproti Hradci Králové, kde mají lidé o firmě dobré povědomí, jsou PARdubice nepopsanou mapou. Propagace na sociálních sítích je tak pravidelnou a nákladnou měsíční položkou. Peníze ze startovacího voucheru byly zkrátka plně využity. Věříme, že i u nás v PARdubicích firma zapustí kořeny. Vždyť študáků, co potřebují vysvětlit nějakou tu rovnici, je u nás přinejmenším stejně jako v Hradci!
Chcete se i vy podělit o své zkušenosti s čerpáním Startovacích nebo jiných voucherů? Ozvěte se nám!