Pardubický kraj – kraj radarů aneb budování společné značky
Radary a další sledovací systémy, ty my v Parádním Pardubickém kraji prostě umíme. Jenže když se zeptáte lidí, s čím mají náš kraj spojený, vyjmenují vám spíš takovou skoro až svatou trojici stereotypů – perník, Zlatá přilba a dostihy. To ale musíme změnit. Jak? To zjistíte na našem workshopu, který vede marketingový expert agentury Remmark David Palivec.
O Davidovi
Marketing ho provází celou jeho profesní kariérou, kde začínal jako manažer pro komunikaci operačních programů. Posledních 5 let působí v rámci domovské agentury Remmark, kde už 4. rokem vede marketingový tým. Věnuje se strategickému plánování kampaní, brand buildingu, jeho vášní je pak digital marketing. Zde může naplno uplatnit svůj zájem o inovace a hledání neotřelých řešení. Podílel se mimo jiné na projektech z oblasti zdravotnictví (VZP, OZP, SZÚ), společenské odpovědnosti firem (správy národních parků, hl. m. Praha), ale také pomáhal s rozjezdem pražských startupů pomocí online marketingu (Digital Build, Cristela).
Osnova
Workshop je zaměřen primárně na zástupce škol a firem v Pardubickém kraji, které se věnují radarům a sledovacím systémům. Společně budeme hledat cesty, jak zvýšit atraktivitu vzdělávacích oborů, které jsou s tímto odvětvím spojeny a vybudovat širší povědomí o tom, že v Pardubickém kraji jsme v této oblasti ve světové špičce.
Obsah
Jak pomůže marketing při oslovování potenciálních studentů?
Základní ekosystém – co by nemělo chybět v portfoliu komunikačních nástrojů.
Proč je důležitá zastřešující značka?
Definice cílových skupin – jak najít ty správné?
Jak vyhodnocovat marketingové aktivity.