Umění empatie v týmu

Webinář: Umění empatie v týmu aneb EMOČNÍ INTELIGENCE pro managery

On-line webinář na ZOOM ve středu 10. března 2021 od 15:00 do 17:00 hodin.
Registrace zde.
Ve spolupráci s P-PINK Pardubice https://www.p-pink.cz/
Emoce jsou pro práci managera důležitější mnohem více, než si běžně uvědomujeme… Nejdůležitější je schopnost zvládat své osobní emoce, které sám žiji a následně získat schopnost vnímat emoce u druhých lidí ve svém týmu a podle toho individuálně adaptovat svou komunikaci. Ano, osobnost managera nesmí ignorovat emoční inteligenci, protože to může mít zásadní vliv na efektivitu práce celého týmu!

Obsah školení – webináře:

  • Mysl a mozek a vědomí a koncentrace
  • Typy emocí a jak je definovat
  • Neverbální signály a jak je interpretovat
  • Sebeobraz a zpětná vazba – jak ji poskytovat
  • Hierarchie hodnot a etiko terapie
  • Jak zvládat negativní emoce /nejen/ v managementu
  • Kompetence emoční inteligence – umění individuální empatie
  • Jak změnit své zavedené vzorce prožívání emocí
  • 6 klíčových vlastností empatického managera

 

Představení – Vít Baloušek, lektor a konzultant, marketér GoodIdeas.cz
  • Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett.
  • Specializuje se 12 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, komunikační dovednosti, digitální komunikace a sociální sítě – školil mimo jiné tyto značky: Amazon, Česká spořitelna, Komerční banka, Ministerstvo pro místní rozvoj, Devro, Kofola, Eset, LMC – Jobs.cz, Severočeské doly, Škoda Power, Czech Tourism, Toplac, Unipetrol, Penny Market, Hospodářská komora ČR…
  • Školí systematicky PR komunikaci, je garantem programu MBA studia – Ústav práva a právní vědy https://www.ustavprava.cz/lektor/15-vit-balousek
  • Zaměřuje se dlouhodobě také na oblast automotive – školil značky Škoda Auto, Fiat, Renault, Peugeot, Citroen, Kia…
  • Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe – školí formou workshopu s důrazem na aplikaci do praxe. Zaměřuje se na zlepšování firemních výsledků.
  • Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem Žijte a myslete kreativně
  • Realizované vzdělávací programy https://www.goodideas.cz/creative-workshops/

10. 03. 2021, 15:00

online