Emoce jsou pro práci managera důležitější mnohem více, než si běžně uvědomujeme… Nejdůležitější je schopnost zvládat své osobní emoce, které sám žiji a následně získat schopnost vnímat emoce u druhých lidí ve svém týmu a podle toho individuálně adaptovat svou komunikaci. Ano, osobnost managera nesmí ignorovat emoční inteligenci, protože to může mít zásadní vliv na efektivitu práce celého týmu!
Obsah školení – webináře:
Mysl a mozek a vědomí a koncentrace
Typy emocí a jak je definovat
Neverbální signály a jak je interpretovat
Sebeobraz a zpětná vazba – jak ji poskytovat
Hierarchie hodnot a etiko terapie
Jak zvládat negativní emoce /nejen/ v managementu
Kompetence emoční inteligence – umění individuální empatie
Jak změnit své zavedené vzorce prožívání emocí
6 klíčových vlastností empatického managera
Představení – Vít Baloušek, lektor a konzultant, marketér GoodIdeas.cz
Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett.
Specializuje se 12 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, komunikační dovednosti, digitální komunikace a sociální sítě – školil mimo jiné tyto značky: Amazon, Česká spořitelna, Komerční banka, Ministerstvo pro místní rozvoj, Devro, Kofola, Eset, LMC – Jobs.cz, Severočeské doly, Škoda Power, Czech Tourism, Toplac, Unipetrol, Penny Market, Hospodářská komora ČR…
Zaměřuje se dlouhodobě také na oblast automotive – školil značky Škoda Auto, Fiat, Renault, Peugeot, Citroen, Kia…
Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe – školí formou workshopu s důrazem na aplikaci do praxe. Zaměřuje se na zlepšování firemních výsledků.
Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem Žijte a myslete kreativně