Tentokrát se podíváme na to, jak tvořit dynamický a trendy obsah ve formě videí na sociálních sítích. Jaké jsou formáty videí, jak se liší videa, reels a stories. Na co nezapomenout, jak si videa připravit, co znamená postprodukce, jak zvýšit sledovanost a docílit toho, co pro svou značku potřebujete.
Kristýna Szkanderová
Kristýna pomáhá značkám najít cestu, jak začlenit sociální sítě do celého marketingového mixu. Najít správnou cílovou skupinu, vytvářet pro ni správný obsah, budovat komunitu a pečovat o zákazníky v rámci customer care. Namátkou spolupracuje se značkami jako: Puravida, ImpactHub, Mangas.cz, Tropikalia, Tašenka, Mankai Paper, Milju.cz a další.
Více informací na https://wearesignature.cz/.
Setkání se uskuteční online v aplikaci Zoom. Akce je zdarma.
Registrace prosíme do 3. května 2022. Odkaz k připojení bude přihlášeným účastníkům zaslán den před konáním akce.
REGISTRACE probíhá na webových stránkách CzechInvestu zde: Agentura pro podporu podnikání a investic – CzechInvest