Sociální sítě mohou doslova za pár kaček doslova nastartovat Váš byznys. Stačí jen vědět, jak oslovit cílovku z řad zákazníků a hlavně, kde je hledat. Jenže sociální sítě jsou tak trochu džungle. A právě s tím Vám pomůže unikátní workshop pod vedením Davida Palivce, vedoucího digitálního týmu agentury Remmark, kde se naučíte, jak se v téhle džungli orientovat.
Seminář je zdarma po předchozí registraci níže.
O Davidovi:
Digital marketingu se věnuje celou svou profesní kariéru. Od roku 2019 vede ve své domovské agentuře Remmark digitální tým, specializuje se na performance a content marketing. Pracoval mimo jiné na projektech z oblasti zdravotnictví (VZP, OZP, SZÚ), společenské odpovědnosti firem (správy národních parků, hl. m. Praha), ale také pomáhal s rozjezdem pražských startupů pomocí online marketingu (Digital Build, Cristela). Na digitálu ho baví zejména to, jak se tento segment proměňuje a inovuje, čímž poskytuje stále nové možnosti pro úspěšný marketing.
Osnova:
Během workshopu se dozvíte, jak sociální sítě fungují v širším kontextu marketingu, vybereme společně nejvhodnější sociální síť právě pro váš byznys a naučíte se, jak v rámci ní co nejlépe nastavit reklamu i samotnou komunikaci. A to vše si názorně popíšeme na konkrétních případových studiích.
Obsah:
· Social jako součást širšího celku komunikace značky
· Jak si vedou jednotlivé sociální sítě v ČR? (podíl trhu a aktivní uživatelé)
· Social ekosystém – volba správného ekosystému pro vaši značku?
· Čeho chceme sociálem dosáhnout aneb správné nastavení KPIs
· Segmentace cílových skupin
· Relevantní obsah a kreativní disrupce
· Případové studie
· Prostor pro dotazy