Jak nás vidí ostatní a jací chceme být? To je otázka, kterou si Česká Třebová klade a jejíž odpověď bude klíčová pro úspěch v následujících letech.
Včera proběhl na Malé scéně v České Třebové inspirativní workshop s názvem „Dobrá adresa je velká výhoda“, kde se sešli zástupci města, kulturních a sportovních organizací, firem a dalších PARtnerů regionu. Workshop Tomáše Avrata otevřel debatu o tom, jakým způsobem budovat značku a posilovat image Českotřebovska.
Cílem setkání, kterého se zúčastnil také starosta České Třebové Zdeněk Řehák, bylo podpořit rozvoj pověsti města nejen pro místní obyvatele, ale i pro návštěvníky, podniky a investory. Značka místa se tvoří dlouhodobě a strategicky, a právě PARádní spolupráce mezi jednotlivými aktéry je klíčem k úspěchu. Budování reputace není jen o propagaci, ale i o zážitcích a každodenní zkušenosti, kterou místo nabízí.
Seminář, pořádaný v rámci podpory hospodářsky a sociálně ohrožených území (HSOÚ) Regionální rozvojovou agenturou PK, navázal na úspěšnou akci v Moravské Třebové. Česká Třebová má ambici budovat svou jedinečnou identitu a posunout svou image novým směrem. Výzvou pro následující roky bude nejen přilákat nové talenty a podnikatele, ale i posilovat hrdost na adresu: Česká Třebová.