Už se znáte se Zlatanem? Ne s tím fotbalistou, ale s naším blonďatým expertem, který zasvětil svůj život pomoci mladým lidem s výběrem střední školy. Využívá k tomu profesionální osobnostní test, který každému poradí, v čem vyniká a kde jsou jeho silné stránky. A v rámci workshopu, který je určen zejména pro výchovné poradce ZŠ, se teď naučíte pod vedením marketingového experta agentury Remmark Davida Palivce s tímto nástrojem pracovat a využívat ho v rámci své činnosti.
O Davidovi
David se věnuje komunikaci a marketingu celý život. Začínal jako manažer pro komunikaci operačních programů. Posledních 5 let působí v rámci domovské agentury Remmark, kde už 4. rokem vede marketingový tým. Věnuje se strategickému plánování kampaní, brand buildingu, jeho vášní je pak digital marketing. Zde může naplno uplatnit svůj zájem o inovace a hledání neotřelých řešení. Podílel se mimo jiné na projektech z oblasti zdravotnictví (VZP, OZP, SZÚ), společenské odpovědnosti firem (správy národních parků, hl. m. Praha), ale také pomáhal s rozjezdem pražských startupů pomocí online marketingu (Digital Build, Cristela).
Osnova
Vzdělávací workshop je primárně zaměřen na představení webové aplikace Zlatanova výzva výchovným poradcům 2. stupňů základních škol. Naučíte se během něj, jak s aplikací pracovat, vysvětlíme vám, na jakém základě byla vytvořena, stejně jako ukážeme, jak interpretovat výsledky.
Obsah
Proč Zlatanova výzva vznikla?
Unikátnost projektu
Názorná ukázka práce s aplikací
Intepretace výsledků