Nakopněte svoje podnikání pomocí marketingu. Protože právě ten prodává! A nemusí to být nic drahého. Marketing je především schopnost zaujmout cílovou skupinu a přesvědčit ji k nákupu. Přitom nemálo komunikačních nástrojů zvládnete ovládat svépomocí. Jak? To vám ukáže marketingový expert agentury Remmark David Palivec.
O Davidovi
Marketing ho provází celou jeho profesní kariérou, kde začínal jako manažer pro komunikaci operačních programů. Posledních 5 let působí v rámci domovské agentury Remmark, kde už 4. rokem vede marketingový tým. Věnuje se strategickému plánování kampaní, brand buildingu, jeho vášní je pak digital marketing. Zde může naplno uplatnit svůj zájem o inovace a hledání neotřelých řešení. Podílel se mimo jiné na projektech z oblasti zdravotnictví (VZP, OZP, SZÚ), společenské odpovědnosti firem (správy národních parků, hl. m. Praha), ale také pomáhal s rozjezdem pražských startupů pomocí online marketingu (Digital Build, Cristela).
Osnova
Čas jsou peníze, to vy určitě dobře víte. Proto jsme pro Vás do dvou hodin nahustili pořádnou porci užitečných rad a informací ze světa reklamy a marketingu. Zaškolíme vás s jednotlivými komunikačními nástroji a naučíme Vás, jak je využívat levně a hlavně efektivně. Ukážeme si, jak funguje cílený obsah a proč je důležité kampaň zaměřit na konkrétní cílovku. A taky Vám poradíme, jak co nejlépe oslovit potenciální zaměstnance.
Obsah
· Proč je důležité myslet na firemní prezentaci?
· Základní ekosystém – co by nemělo chybět v portfoliu komunikačních nástrojů.
· Jak tvořit obsah tak, aby to finančně nebolelo.
· Po stopách uživatelské cesty s využitím cíleného obsahu.
· HR marketing aneb najděte toho nejlepšího zaměstnance
· Jak vyhodnocovat marketingové aktivity.