Marketing nepomáhá jen byznysu. Marketing je o budování značky a schopnosti oslovit cílovky. Stejně dobře jako firmám tak může pomoci i školám. Jak? Třeba ve zlepšení povědomí o celé instituci a nabízených oborech, s cílem přesvědčit děti a jejich rodiče, že právě tahle škola je ta pravá. A nejen to. Šikovný marketing dokáže na Vaši školu přivést kvalitní pedagogy i další nepostradatelné zaměstnance. Přitom to celé nemusí stát moc peněz a celý projekt lze využít při výuce. Stačí zapojit žáky a rozvíjet tak jejich talent. Jak na to vám ukáže marketingový expert agentury Remmark David Palivec.
O Davidovi
Marketing ho provází celou jeho profesní kariérou, kde začínal jako manažer pro komunikaci operačních programů. Posledních 5 let působí v rámci domovské agentury Remmark, kde už 4. rokem vede marketingový tým. Věnuje se strategickému plánování kampaní, brand buildingu, jeho vášní je pak digital marketing. Zde může naplno uplatnit svůj zájem o inovace a hledání neotřelých řešení. Podílel se mimo jiné na projektech z oblasti zdravotnictví (VZP, OZP, SZÚ), společenské odpovědnosti firem (správy národních parků, hl. m. Praha), ale také pomáhal s rozjezdem pražských startupů pomocí online marketingu (Digital Build, Cristela).
Osnova
Držte si klobouky, pojedeme z kopce! Během necelých dvou hodin si na konkrétních příkladech vysvětlíme, proč by každá škola měla myslet na způsob vlastní prezentace. Představíme si jednotlivé komunikační nástroje a způsob, jakým jim dodat obsah odpovídající cílové skupině. Samostatnou kapitolou je HR marketing. A to vše s důrazem na minimalizaci nákladů na marketingové aktivity.
Obsah
· Proč je pro Vaši školu důležité myslet na vlastní prezentaci?
· Základní ekosystém – co by nemělo chybět v portfoliu komunikačních nástrojů.
· Jak tvořit obsah tak, aby to finančně nebolelo.
· Po stopách uživatelské cesty s využitím cíleného obsahu.
· HR marketing aneb jak najít vhodného učitele.
· Jak vyhodnocovat marketingové aktivity