Nastartujte svůj byznys aneb reklama v džungli sociálních sítí

Sociální sítě mohou doslova za pár kaček doslova nastartovat Váš byznys. Stačí jen vědět, jak oslovit cílovku z řad zákazníků a hlavně, kde je hledat. Jenže sociální sítě jsou tak trochu džungle. A právě s tím Vám pomůže unikátní workshop pod vedením Davida Palivce, vedoucího digitálního týmu agentury Remmark, kde se naučíte, jak se v téhle džungli orientovat.

Seminář je zdarma po předchozí registraci níže.

O Davidovi:

Digital marketingu se věnuje celou svou profesní kariéru. Od roku 2019 vede ve své domovské agentuře Remmark digitální tým, specializuje se na performance a content marketing. Pracoval mimo jiné na projektech z oblasti zdravotnictví (VZP, OZP, SZÚ), společenské odpovědnosti firem (správy národních parků, hl. m. Praha), ale také pomáhal s rozjezdem pražských startupů pomocí online marketingu (Digital Build, Cristela). Na digitálu ho baví zejména to, jak se tento segment proměňuje a inovuje, čímž poskytuje stále nové možnosti pro úspěšný marketing.

Osnova:

Během workshopu se dozvíte, jak sociální sítě fungují v širším kontextu marketingu, vybereme společně nejvhodnější sociální síť právě pro váš byznys a naučíte se, jak v rámci ní co nejlépe nastavit reklamu i samotnou komunikaci. A to vše si názorně popíšeme na konkrétních případových studiích.

Obsah:

· Social jako součást širšího celku komunikace značky

· Jak si vedou jednotlivé sociální sítě v ČR? (podíl trhu a aktivní uživatelé)

· Social ekosystém – volba správného ekosystému pro vaši značku?

· Čeho chceme sociálem dosáhnout aneb správné nastavení KPIs

· Segmentace cílových skupin

· Relevantní obsah a kreativní disrupce

· Případové studie

· Prostor pro dotazy

08. 06. 2022, 14:00

P-PINK, nám. Republiky 2686, Pardubice (Dům techniky)