Základní obchodní principy a jak je uvést do praxe

V dalším díle Podnikání od A do Z se podíváme na Základní obchodní principy a jak je uvést do praxe.

Každá společnost, která se snaží o zajištění stabilního růstu, se potýká s otázkou rychlého získávání nových zákazníků a následně s kvalitní starostí o ty stávající. Aby toto snažení bylo efektivní a vedlo ke zdárnému cíli, je potřeba vyřešit řadu otázek.

Pojďme společně prodiskutovat základní obchodní principy, které platí pro každý prodej bez ohledu na typ produktu či služby.

  • Proč je zájem potenciálních zákazníků o náš skvělý produkt (službu) tak vlažný?
    • Vysvětlení problematiky prezentování produktu pomocí potřeb, které řeší. Jak to využít pro oslovení nového zákazníka.
  • Jaký je vztah mezi cenou produktu (služby) a hodnotou pro zákazníka?
    • Pochopení hodnoty pro zákazníka je základem nejen pro úspěšné obhájení ceny, ale i pro zrychlení prodeje.
  • Jak se efektivně starat o stávající zákazníky?
    • Správné nastavení priorit může nejen ušetřit obchodníkům čas, ale i prospět vyššímu prodeji.
  • Jak řídit obchod, abych maximalizoval pravděpodobnost úspěchu prodeje?
    • Výhody využití obchodního procesu při každodenním fungování obchodu.

Lektor: Jaroslav Salva se před časem vydal na cestu mentora s cílem pomáhat lidem a organizacím v jejich rozvoji. K tomu využívá zkušenosti, které načerpal za více jak 21let práce na různých manažerských pozicích jak v malých českých společnostech tak i ve velkých amerických korporacích.

Termín: úterý 22.3.2022 v 18:00 online

Po přednášce budete mít možnost domluvit si individuální konzultaci s lektorem, v rámci které můžete probrat detailněji téma přednášky, už konkrétně zaměřené přímo na vaše podnikání (veškeré náklady na konzultace hradí P-PINK).

Bezplatná registrace zde: https://bit.ly/PodnikaniAZ3

22. 03. 2022, 18:00

online