Chcete, aby ve Vaší obci sídlilo více firem? Chcete přilákat nové obyvatele? Chcete pomoci cestovnímu ruchu? Nebo chcete zlepšit komunikaci se sousedy a lépe informovat o dění v obci? Pak vsaďte na marketing! Díky němu zlepšíte obraz své obce a zvýšíte její prestiž, stejně jako zefektivníte komunikaci směrem k občanům. Přitom to ani nemusí stát moc peněz, takže díru do obecního rozpočtu neuděláte. Jak na to vám ukáže marketingový expert agentury Remmark David Palivec.
O Davidovi
Marketing ho provází celou jeho profesní kariérou, kde začínal jako manažer pro komunikaci operačních programů. Posledních 5 let působí v rámci domovské agentury Remmark, kde už 4. rokem vede marketingový tým. Věnuje se strategickému plánování kampaní, brand buildingu, jeho vášní je pak digital marketing. Zde může naplno uplatnit svůj zájem o inovace a hledání neotřelých řešení. Podílel se mimo jiné na projektech z oblasti zdravotnictví (VZP, OZP, SZÚ), společenské odpovědnosti firem (správy národních parků, hl. m. Praha), ale také pomáhal s rozjezdem pražských startupů pomocí online marketingu (Digital Build, Cristela).
Osnova
Připoutejte se, prosím, protože tohle bude jízda! Dvě hodiny nadupané informacemi o tom, jak správně postavit marketingovou prezentaci Vaší obce. Nebude chybět zaškolení do fungování jednotlivých komunikačních nástrojů, vysvětlíme si, jak dělat kampaň levně a přitom efektivně. Naučíme se uzpůsobit kampaň různým cílovým skupinám a na konkrétních příkladech dobré praxe uvidíte, jak může taková úspěšná kampaň fungovat.
Obsah
· Proč je pro Vaši obec důležité myslet na vlastní prezentaci?
· Základní ekosystém – co by nemělo chybět v portfoliu komunikačních nástrojů.
· Jak tvořit obsah tak, aby to finančně nebolelo.
· Koho chcete do obce přilákat aneb definice cílovky
· Po stopách uživatelské cesty s využitím cíleného obsahu.
· Jak vyhodnocovat marketingové aktivity.